AMPA de lEscola Nostra Senyora de Lurdes

AMPA de lEscola Nostra Senyora de Lurdes. Skip to primary content. Skip to secondary content. Balanç paradeta Sant Jordi solidari 2015. El nostre St. Jordi solidari 2015 ha estat, un cop més, un gran èxit col lectiu. El balanç final és el següent. Llibres donats 1.155. Punts de llibre 140. Llibres per la biblioteca de lescola 85. Import total recaptat per Apadrina Lurdes 1.800 , xifra rècord! Agraïm profundament a lescola, com sempre, per la seva ajuda. Les inscripcions es fan a la recepció de les.

OVERVIEW

The site ampa.escolalurdes.cat presently has a traffic classification of zero (the lower the superior). We have traversed four pages within the web page ampa.escolalurdes.cat and found six websites referencing ampa.escolalurdes.cat. We have noted one mass web accounts belong to ampa.escolalurdes.cat.

AMPA.ESCOLALURDES.CAT TRAFFIC

The site ampa.escolalurdes.cat is seeing alternating levels of traffic throughout the the year.
Traffic for ampa.escolalurdes.cat

Traffic ranking (by month) for ampa.escolalurdes.cat

Traffic ranking by day of the week for ampa.escolalurdes.cat

afaec.cat Federació dAssociacions de Mares i Pares de lAEC

Comunicat en defensa de la immersió lingüística. Catalunya que subscribim aquest document considerem molt negatives i.

WHAT DOES AMPA.ESCOLALURDES.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ampa.escolalurdes.cat Mobile Screenshot of ampa.escolalurdes.cat Tablet Screenshot of ampa.escolalurdes.cat

AMPA.ESCOLALURDES.CAT SERVER

We caught that the main root page on ampa.escolalurdes.cat took nine thousand nine hundred and ninety-eight milliseconds to come up. We could not observe a SSL certificate, so we consider this site not secure.
213.192.239.68

We discovered that ampa.escolalurdes.cat is implementing the Apache os.

AMPA de lEscola Nostra Senyora de Lurdes

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site states the following, "AMPA de lEscola Nostra Senyora de Lurdes." I observed that the web page stated " Balanç paradeta Sant Jordi solidari 2015." They also stated " Jordi solidari 2015 ha estat, un cop més, un gran èxit col lectiu. El balanç final és el següent. Llibres per la biblioteca de lescola 85. Import total recaptat per Apadrina Lurdes 1. 800 , xifra rècord! Agraïm profundament a lescola, com sempre, per la seva ajuda. Les inscripcions es fan a la recepció de les."

ANALYZE MORE WEB PAGES

Ampa Escola Mas Boadella

I Campus Balonmano Mas Boadella 2015. Acollida jornada intensiva juny 2015. Anul lat el Casal de Nadal. Victoria del Mas Boadella de futbol. FES UN ANELL DE SWAROVSKI. NOU CURS SOLIDARI! Ampa Escola Mas Boadella. I Campus Balonmano Mas Boadella 2015.

AMPA Institut-Escola Les Vinyes

Sabries resumir en una sola paraula.

AMPA Escola Joan Pelegrí

Dijous, 14 de maig de 2015. Dimecres, 13 de maig de 2015. Aquest divendres 15 de maig finalitza el termini.